Sunday, January 2, 2011

:: Esok Masuk Sekolah! ::

Huhuhuk. wuaaaaaaa... hari nih 2 Januari 2011 aku da masuk asrama nieeeee .. esok da start kuliah... huhuhukk tak puas cuti rasenyeeeee .. :( Tapi takpe laaa.. ni dah tahun akhir aku... so, aku mesti bersemangat tuk menghabiskan sisa2 terakhir di uitm neh.... Semoga aku terus tabah menghadapi dugaan pembelajaran aku neh .. Huhuhuhukk....


ROOMATE BARU 
Ngee~ dapat kawan baruuuu .. yey yey yey yey yey *melompat riang ria .. :)) hahaa.... aku dapat roomate baru hari nieee.... 3 org... 2 dari sarawak .. sorang dari nogori ... Name2 beliau ... Kam , Shue , and Mell .. ngeeee~ mereka2 nieee sume junior aku di Fakulti .. sama fakulti ngan aku gak... heheee~ Harap2 dapat seswaikan diri la ngan sume dak2 niee ...


BUKAN pe tau ... dolu2 aku de laaa penah sekali tuhhh , gado ngan rumate aku sorang nieee .. time tuh aku dok ber2 je satu bilik ngn dia... dia kepala angin + aku kepala angin .. menjurus kepada ape? cube teka? HAHAHAA.... huhuhukk SIYES takleh masuk pale ngan die nieee... dah laaa time gado ngan bf , dok jerit2 cam org gile kat fon ... plus , tak cukup lagi tuh , siap baling2 hp kat dinding .. (GILO APO?) huhuhukk.... mang tak betul dak tuh .. huhuhukk.. Pastuh .. time malam , aku niee dah la jenis tak tdo mlm , yg dak nie dok berebut lampu ngan aku .. nak tutup awal2 .. Plus , beliau tak suke aku gayut tepon malam2 .. Bising katenye ... * die gado2 jerit2 ngn bf bleh plakk??? Huh! malas amik port... wa wat hal wa sendiri jep ... Hahahaa... Tp skang da damai ngan die daaa... tapi dah tak rapat cam dulu laa.. ALKISAHNYE.... :p


OH YE! guess what? aku beli hp baru arinih .. yeyeyeyeyeye~ setelah sekian lamanya aku ingin membeli hp baru .. ALHAMDULILLAH tercapai jugak... ;) Terima kasih kepada peneman aku hari nih .. hati aku makin sayangkan die ... Siapekah cuba teka? Ngeeee~

No comments: