Friday, January 14, 2011

:: 14 jan 2011 hari jumaat yg sakit ::

Huhuhuhukkk....demam aku makin terukkkkkk..... dari kul 11pm aku tdo, terjaga kul 10pagi ..then aku tdo balik sampai kul 4pm.. (lama betul aku tdo...) huhuhukkk.. badan panas giler arinih.. plus, idong tersumbat... :(  sib baik roomate aku baik2 org nye..sorang bagi ubat flu, sorang lagi bagi Cool Fever (tampal kat dahi tuh) .. 1st time pakai... hehehee.. tapi berkesan laaa..demam aku da kurang sket... rumate aku cakap, aku pakai cool fever tu + ikat rambut tinggi2, dok kat bilik ni, cam org lepas pantang lak... hahahaha.. lawak2...pastu petang tadi aku kuar gi Fakulti Art n Design (jumpa makcik aku + tgk pameran barangan art kat situ)... sempat laaa jumpa BFF aku Siti yg lama tak jumpa.. Kidah tak datang lak, sebab dia pon demam cam aku.. huhuhuk...aku yg dalam mamai + tak betul (ngah demam kan) telajak jalan, aku park kat PTAR, jalan kaki jauh gak p fakulti tu. huhuhu. pastu nak pulang buku (dah lebih tempoh) pon tak bleh sebab beg duit tak bawak.. (nak bayar denda camne kan?) huhuhu...mengom sungguh.. sempat gak sembang ngan makcik yg cite kat aku anak kecik die MAYAH (budak kecik cute kat post aku sebelum nih tu) hari2 cari aku....die rindu kat aku...hari2 pas balik dari rumah pengasuh dia tu, die akan cari aku pastu nangis... adehhh kenape ek?? huhuhukk.... aku yg demam ni nak pegi umah makcik, cam tak larat jee.... tengok laaa esok2 camne k.....siann mayahhh manjeee rindu kak jat ekk...huhuhuk.... Now, demam aku dah beransur pulih....harap2 bleh lawan virus demam ni...aku tak suke demam2 nie, byk bende/ keje yg tertangguh..huhuhukk...get well soon, Nurizzaty! ;)

No comments: