Tuesday, January 11, 2011

:: Moody ::

Huhuhukk...arinih mood saya kurang baik sikit...malas nak pikir..saya membuat perkara yg tak buat saya serabut..contoh seperti tidor hingga lewat petang.. kemudian tidak makan seharian... bagus kan? huhuhukk ... Thenn, saya membawa hati yg lara ke rumah aunty saya di padang jawa ..lepak jumpa anak2 kecilnya buat saya tenang .. Saya sangat sukakan kanak2.. Hati n jiwa saya jadi tenang.. Thanks kepada si kecil yg comel nie... Telatahnya sangat mencuit hati....  


Cute kannnnnn????

Ngeeee~ Then mood saya kembali okeyyy.. saya mula menyiapkan asemen2 yg tebengkalai ..ekeke..malassss buat last minit... semakkk kepalaaa... plus, saya jenis yg WAJIB well prepared to do presentation, becoz saya cepat STRESS..takleh ada gangguan2 luar, nanti apeeee ponnn takk menjadiiiii...huhuhukkk.....

Yeahhh Asemenkuu telah siappppp...tinggal nak fahamkan sajeee..... Khamis ni ada presentation lagi.... Goodluck Nurizzaty! ;)

No comments: