Tuesday, January 4, 2011

:: Jiwe Agak Kacau Sket Ini Hari ::

Hahahaaa... ape punye tajuk post laaa... wakakaa... Hehehee.. bertemu lagi kiteee....
Ini hari kedua aku ke sekolah .. Semangat bangun awal neh .. *almaklum hp baru , alarm clock nye kuat kemain .. Hahahaaaa...  So , siang tadi aku p class, tghari pon p class gak... lek tu aku pi setel motor aku .. service + tukar belting sume tuh laaaa... rabak gak duit... mahal laaa kat sini .. Biase aku wat kat PJ murah jeee kot... ngat nak lik umah (PJ) gak arini , tapi cam byk bende tak setel lak... 
Pastu nak setel bayar bil2 , semua kedai leh tutup lak... (takmo duit aku ke?) dush dush dush sekor2! hahahahaa.... Pastu petang aku tdo jeeee sampai lebam.. 


MALAM <<perasaan di ganggu oleh syaitan .. huhuhukk ...
bukak2 fesbuk , ade laaa seseorang wat aku sakit hati .. dup dap dup dap jantung degup laju ni (tande ngah marah) tapi aku cool lagi .. malas cepat melatah .. wa relax je.. hahaahaa... sib bek takde pape.. and aku pon malas amik port sangat pasal fesbuk bodo nieee.. hahahaa... aku ingin mem'block' beliau tapi tenet cam haremm lak.. hahahaa... lenkali laaa... lu punye pasal laa lu nk msej ape pon.. wa malas pikir la derr... wa ade tanggungjawab besar lagi kene pikir... jgn pasal lu wa takleh focus stadi wa....


Sooooooo , aku pon stadi jek tadiiii ... sambil2 update blog niee.. aku cam gile mem'blog' lak skang nih.. and for Academic Writing aku sem nie, aku plan nak buat pasal Blogging... ekeke... (sangat kuat terpengaruh aku ni) huhuhuuu...


AKTIVITI GOMO DAN MEN'DJ'
Wuaaaa... aku da takleh nak join sangat da skanggg... almaklum tenet pon cam haremm lambatnyee... kalau kat fac, leh la aku jengah2 gak pakai hp , tapi nk chitchat tak bleh laa.. huhuhuukk.. Aku terpakse berkorban demi cita-cita.. Hahaha.. gile poyo ayat... Wlaupun aku berminat nak men'dj' nih , tp aku kene stop dulu kot skanggg... weekend lau ade masa, leh la aku join lagi... Sorry kepada geng2 gomo , aku tak ada slalu untuk korang sume.. Tapi korang sentiasa ade dalam hati aku.... :)



No comments: