Thursday, January 13, 2011

:: 12 Jan 2011 bersamaan hari Rabu ::

Hari ini hari rabu....lepas aku tdo dan melepas tension di rumah aunty ku semalam..,, aku pulang ke hostel... Hari neh ,, aku berjumpa advisor aku utk subject Academic Writing buat pertama kalinya. Luckily, Prof tu okey2 jek... and the best part is , she accept my title to do the research...Weeeee~  Alhamdulillah...... ;) 

Thenn,, aku pon melepak makan ngan bestie aku Tatie dan ditemani classmate aku Kak Mas kat Nasi Ayam Pak Mal Seksyen 11... Besh gak makan situ tau.. one thing u should know, that restaurant penah masuk Jalan Jalan Cari Makan last year, tu sebab sedap jek nasi ayam die tuh... hehehee... Opps, pegi makan aku tak bawa purse okeyyyy...secara otomatik aku telah menge'pau' Tatie... hahahaa... *sorry, next week aku banje kau balik k??? wahahahaa~ ini gambar nyeeee.... ;)

alaaaa..gambar tak dpt nak upload skangggg...tenet sloww gila babengg lakkkkk.... Pastu, topics of the day.. totally about 'kawen'...hahahaaa.....Tatieeee nak kawen tahun ni... kakmas lak dah lame dah kawen...huhuhukk.... aku tah bile laaaaa yek? hahahaa.... *la la la

Oh ye! pastu rushing balik ostel, solatttt then berlari2 ke Faculty secepat mungkin dek kerana aku ada 3rd languange class hari tuh.... Mengantok! huh~ asik menguap2 saje...sib baik org duk depan aku tu tinggi dan berbadan agak besar dari aku..then aku leh cover line kemengantokan aku itu... fuhhhh~ miahahaaaa.... Tapi, so far okeyyyyy laaa 3rd language lecturer kali nih... ;)

MALAM itu >>> oh nooooo...aku telah mengamuk dengan Celcom! HAHA! guess what? aku da tak tahan sebab tenet aku TERLALU slow kat ostel nih... wa pon call dan report pasal service celcom (dengan harapan ada improvement pasnih)...then, beliau memberitahu saya bahawa saya telah excess tenet saya melebihi 5gb.. huhuhukk.. Mungkin sebab terlalu banyak men'download' time men'DJ' itu hari kot... huhuhuk... Then saya ponnnn membeli lagi 1Gb (semata2 utk dapat online lebih laju sedikit) sehingga 23 januari 2011...
 
Mood punnnnn tidak baik pada hari rabu kerana sakit hati dengan seseorang... siapakah? jeng jeng jengggg~

No comments: