Thursday, January 6, 2011

:: Bisnes Mariiiiiii ::

Hoyehhh hoyehhh hoyehhhhhh .. Hari nih aku bangun lambat..... Hahahahaakk.... class pagi aku tak pegi.....yg kul 8.30am tuh.... aku pegi class 10.30am jekk... tapi sekali aku dapat tau... mang class pagi tu takde...plus , sok pon lecturer tu takmo buat class.... yes yes yes! i loike... ekeke... Then tghari aku lepak makan sengsorang lagi.... kat komersil ... menu biasa >> nasi ayam utk menggemukkan badan.. hahahaaa... sempat gak la jenguk fb n blog jap tghari tadi... then pegi class petang la.... SEGHONOK class ngan encik Suhaimee nie tak stress... and dia ajar pon, aku faham + tak mengantuk (penting tuh) huhuhukkk... 


Pastu balik tuh aku tlg member aku nie , die takde transport..aku gi la teman dia g maybank (walaupun aku berlesen L) miahahahaha... then aku lepak umah die , tenet laju giler... kat ostel niee cam haremmm....kat umah org, laju plak die...huhuhuk.. *dush2~  Pastu aku pun mule laaa buat marketing tuk bisnes terbaru aku nih ... >>format lappy student... ekeke... lau byk org nak format, masyuk gakkk kott.... ekeke.... Plus , my brother pon ada call aku hari nih , dia offer aku kerja kat Pizza Hut.. part time customer service , answer call amik order customer... masyukkk gakkk tu .. sebab RM5 sejam.... heheheee.... of course la aku NAK! heheheee~


Dah final sem nih , kene laaa jimat2 sket.. sebab abis sem nie, tak dpt pinjaman da... sure jatuh miskin aku nanti... ape org2 tua kata tu, sediakan payung sebelum hujan ribut taufan.... betul3...
ekeke.....


ESOK , aku nak mik lesen motor....lesen P... huhuk... L da nak mati, baru keco nak buat P... ape daaaa... hahaha.... pastu planning nye nak g jumpe advisor Academic Writing jap.... pastu FLY to PJ... hoyehhhhh hoyehhhhhhh~ miss my little Mumu..... mmuahhhhhhhhhhhh~

No comments: