Friday, December 24, 2010

:: Wujud Di Muka Bumi Ini ::

Huhuhuk .. aku diberi nama Nurizzaty Binti Zakaria oleh Abahku .. and aku anak yg sangat dinantikan oleh parents ku.. dek kerana tidak mempunyai anak perempuan .. Aku mempunyai 3 abang.. later on aku cite pasal dorang .. Aku dilahirkan di Kota Star , Alor Setar , Kedah .. Aku pon tatau camner aku leh lahir kat sane ... hikhik .. abg2 aku laher kat Penang sumenye .. Tah mmg takdir aku jadi org Kedah kot.. Sweet, what? hehehehek .. 7 November 1987 tarikh keramat aku .. :) Everytime korang gi 7E (seven eleven), mesti ingat kat aku kan? keh keh keh ... Nama panggilan aku di rumah ialah Jat << sangat tidak best, bukan? tapi nak wat camner .. nama aku ngan cousin ku hampir sama .. her name is Nurul Izzati Abdul Rahman .. dia dpanggil Ija .. n aku pula dipanggil Ijat .. hehehe... tak kesah laaa... comey pee nama tuuu.... Kengkawan sekolah , politeknik , ngan uitm panggey aku Zety or Zaty jek .. Cite pasal cousin ku tadi tuh , die merupakan cousin aku yg paling CLOSE skali .. even we have same name ,, prangai kitorang pon same jek tau! hehekk.. aku sayang die cam akak aku sendiri .. Entah laaa.. aku dari dulu teringin nak ada KAKAK dan ADIK ... lumrah manusia , tak penahnye bersyukur dengan ape yg dah ade skang... heheeehehe.. tapi aku bersyukur aku dikurniakan 3 abang yg sayangkan aku .. Dah meningkat dewasa nie , kami tidak lah rapat lagi cam time kecik2 dulu .. and aku sendiri , lebih suka share prob n lebih rapat dengan best fren aku .. Tak maksud aku tak pentingkan family.. tapi entah laa... kawan2 buat aku lebih rasa comfortable .. :) BFF (best fren foreber) aku ade sangat banyak .. opps .. hehee .. and guess what? aku lagi rapat n banyak kawan lelaki rather than girls .. heheee .. Takdek maksud pape okeyyy .. just selesa berkawan dengan lelaki .. hikhik .. tapi BFF girl aku banyak juge.. antaranya Akidah , Siti Hafizah , Safura (da ilang mane tah) :P ,, Nad (kat melaka) , Tatie (baru jek rapat kat faculty) ,, Yati (kawan fac juge) dan ramai lagi lahhh ... Aku senang bergaul n rapat dengan kawan2 aku baru kenal .. dalam kata lain , aku mudah mesra laaaaa... tapi tengok keadaan gak .. kekadang aku jadi org yg sangat pemalu dan tidak boleh blah.. hahahaa~ character aku sentiasa bertukar2 .. hikhikhik .. penat dahhh.. nanti aku sambung berblog lagi .. dah kul 6 aku tak wat Asar lagi nih.. byebyebye Mumu out dulu :)

No comments: