Thursday, December 30, 2010

:: The End Day of 2010 ::

Haiiiiii... hari ni 31 Disember 2010 .. Hari penghujung kepada tahun 2010 .. Huhuhu.. Banyak kenangan pahit rather than manis dalam tahun 2010 nie..... Tak perlu aku cerita kat sini...biarla semua tu jadi kenangan pahit dlm sejarah hidup aku ... Cuma sekarang adalah masa untuk aku memulihkan luka2 lama... Aku nak melupakan kesemua duka lara aku sepanjang tahun 2010 nie .. 

Dalam 2 hari nie... macam2 benda jadi dalam hidup aku ...sedih ade, gembira pon ade... Huhu....tapi alhamdulillah aku leh hadapinye ngan tenang...and aku harap bende2 camni tak menjejaskan pelajaran aku naik semester nie nanti.....

GOODBYE 2010 ...

Kalau blh aku taknak ingat pasal 2010 lagi ... the WORST year in my whole life .. WELCOME 2011 .. Semoga engkau beri cahaya baru dalam hidup aku ..... 
Forget the past ...  Mumu! .... ;)

No comments: