Sunday, December 26, 2010

:: Counting Days Turning to the Age of Twenty FOUR ::

Huhuhukkkk.... Hari ni 26 Disember 2010 ... Cube kire lagi bape hari nak masuk tahun 2011? 1,2,3,4 .. uiksss 5 hari lagi kotttt ... wuaaaaaaa..... umur aku akan masuk 24 lagi 5 hari ... huhuuhukkk .. Terase diri begitu tuaaa... Huhuhukk.. umur makin meningkat , pemikiran aku HARUS lah (sepatutnya WAJIB)  lebih matang, bukan? Huhuhuhukk .. Entah laaa , sampai bile aku nak jadi childish niee .. Mungkin aku kena start bergaul n rapat dengan org yg matang kot.. takde laaa aku jadi terlalu childish ...hikhikhik .. Banyakkkkk benda aku nak kene perbetulkan kat diri aku nie....

Two Thousand and Eleven >> 2011
Yeahhhh New Year akan menjelmaaaa.. Planning asalnye aku akan ke Singapore , celebrate New Year kat sanaaaa with my cousin Kak Ija ... Then, smlm dpt tau , plan itu di cancelkan .. sebab Kak Ija ade plan lain ngan kengkawan dieee ... Aku malas laaaa nak join ,, da busy nak masuk sekolah semula nieee... 3 Januari aku dah start kuliah aku dahhh ... it would be my 3rd year .. kena pulun habis2an semester akhir niee ... then bulan 5 aku dah start practical daaaaa..... *cuakkkk

Then , aku akan mula masuk alam pekerjaan dahhhh .... *weeeeeee  Tak sabar....heheee ... Nanti aku cite pasal IMPIAN aku lak... ;)


No comments: