Friday, December 24, 2010

:: Semak ::

Huhuhuhukkk... Pale aku sangat semak memikirkan mase depan aku... Aku jenis yg terlalu mementingkan kesempurnaan , n ape yg aku tak dapat,, aku akan hadapi STRESS yg sangat teruk.. huhuhuk .. aku perlukan kawan2 baik aku,, aku perlukan IBU aku di saat2 macam tu.. Ape aku harus buat lepas aku grad ... Macam2 benda bermain dalam fikiran aku.. Selama nie aku cuma jadi 'Pak Turut' kepada family aku.. mana taknyaa.. ape yg aku nak buat, semua ditentukan parent aku.. Tapi aku akur dan redha segalanya yg belaku dalam hidup aku .. Mungkin ada kebaikannya kelak dan aku tak harus mempersoalkannya.. rite? Jauh dalam sudut ati aku , aku sangat kasihan ngan Ibu dan Abah aku yg susah payah membesarkan aku dan 'melayan' kepale/kerenah aku nie.. Aku rasa aku anak yg tak berguna kalau aku tak dapat hadiahkan kejayaan aku dalam pelajaran .. Hingga sampai satu tahap aku menemui kegagalan ,, aku dah susah nak bangun .. huhu.. Maafkan anakmu Ibu, Abah.... Anakmu akan cuba sebaik mungkin memperbaiki kelemahan diri ini.... :)

No comments: