Sunday, March 6, 2011

:: Mumu Sangat Manje! ::

Ngeee~ Bertemu lagi kite di belog ku "Bui Bui la pulak" .. wahahaaa Aku mengupdate belog ni,,sambil ditemani mumu yg comel serta manje malahan gebu pula tu.. wahaha....*gilo aku nih* .. :p  Takde pe sangat nak di update kan... semalam aku tdo awal...bangun lambat (as usual apabila cuti sabtu ahad) .. hahaa pastu pegi wedding.. wow! aku pegi wedding siot... hahhaha..dek kerana perut yg lapar tahap gaban, aku pon mengikut abg dan kak ipar ku ke wedding kawan beliau di setiawangsa... bukan senang aku nak pegi wedding org weyh... kuikuikui~ Almaklumlaaa, wa kan belia pemalas pegi wedding org... wahahakahkah~

haaa..ni la muke budak malas pegi wedding .. 6 mac 2011

Uikk... belum bis cite pasal wedding ni wehhh... huhuhuk...aku tertarik nak cite pasal pengantin ni wehh... memang meletop tip top la wehhh... muke mang same padan,same comel! aku suke! muke dorang sama betul....betul kata org, jodoh dorang kuat...hehehee... aku sangat suke melihat kecomelan pengantin lelaki tu..hehehee..cute gitu...ala2 comel macam sorang Chef tu...ape name tah? *ilang ingatan lak... :p ni nak share bagi korang ningok... :p

comey kan pengantin nih? ;) i loike~

Hikhikhik....semoga bahagialah mereka hendaknya.... tengok sume polis2 datang kenduri ni rase seghonok pulak...hehehee.. adakah aku juga akan menjadi seorang Inspector kelak? jeng jeng jeng.... just wait n see , what am i going to be in this coming 2,3 years ;) 
Inspector Zaety<< Besh gak bunyinye tuh ;) 

No comments: