Wednesday, March 2, 2011

:: Bengang ::

Lihat hidungnye, cumil bukan? =))


Hari yang agak membengangkan jugak laaaa ... arini bila aku belek fesbuk .. tuptuptup dapat event invitation and di 'tag' tuk jemputan kawen seseorang yg aku kenal ni... PERLU ke nak invite aku weyh? Rasenye takde kene mengene ngan aku dah ... even aku ngan die takde gadoh ape pun... tapi tak perlu invite aku rasenye... Huhuhuk.. agak sakit hati jugak la kalau aku teringatkannye ..huhuhu ... Relax nurizzaty , bende yg lepas jangan dikenang2 dah... it's okey , aku tak perlu nak melatah laaa... Banyak lagi bende lain yg aku perlu fikir tuk hidup aku nie .. Asemennyeee tak hengat ,, ngan final campaign lagi .. adehhh beginilah pelajar2 tahun akhir yang busy .. takde mase nak pikir benda2 bodoh , apetah lagi perasaan2 dan sebagainye.. just let it happen by itself... Huhuhukk ... Disini aku nak mik kesempatan kepada BFF aku yg sentiasa ada di tepi aku (always be by my side) hahahaaa translate terus tu .. wahahaa ... tengs to dorang En Amir Munawer .. hahahaa (Amir Hamzah) ,, Cik Sekut (BFF baru aku) ,, Cik Kida ,, Cik Siti ,,Cik Tatie ,, Cik Nad ,, En Emy ,, En Ajib ,, En Apit ,, Cik Min ,, adehhh ramainye aihhh ... dan yang sewaktu dengannya (SENANG) ... hahaa mereka2 ini banyak memberi nasihat dan dorongan kat aku sebenarnya ...dan menyababkan aku masih boleh berdiri sekarang ni... Syukur Alhamdulillah Allah kurniakan aku teman2 rapat yg sentiasa blh dengar bebelan plus permasalahan aku ini... ;)) Aku sayang lu org semua .. you all mean everything to me :)

No comments: