Saturday, April 9, 2011

:: Kembali Berblog ::

Assalamualaikum ... Hai selamat petanggggg .. bertemu lagi kita dalam rancangannnnnn ...Macam-macam Zaety... kahkahkah~ busan nieee... lama gila tak update belog rasanya.... maklumlaaa busy sesangat dengan stadi...tak ingat dah pasal belog ni..... Dek kerana terlalu busy sangat, berat badan aku turun dan naik secara mendadak.. Guess what? last two weeks berat aku naik 5KG kot? erkkk~ cuak gila aku... selera makan bertambah2,malam2 lak, kalau tak tdo. mang aku mengunyah je laa 24 jam... pastu pas sminggu camtu, berat turun balik lak....Alhamdulillah la... huhuhu... STRESSSSSS~

oh ye, asemen aku sangat la berlambak banyaknye ... tak cukup ngan asemen, exam lagi, shooting lagi, kempen lagi, final project lagi, academic writing lagi, presentation lagi.. (APEKAH?) anda ingat badan saye MESIN ke? wuaaaaaaaaaa~ penattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt! ibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((  stress yang teramat menyebabkan semester ni attendance saye paling SUCKS okey! tahniah! :p teramat la malas nye ke kelas , plus, ngan liatnye bangun pagi (setelah bertungkus lumus menyiapkan asemen di malam harinye) , menyebabkan sem ni aku sangat malas ke kelas .. adehh laaa~ Huhuhuk... then skarang dah hujung2 sem ni, terlampau la banyak kerjanya, sehingga diri aku tak terurus jadinya... :( Apepun, aku berterima kasih SANGAT2 kat ibu abah aku yang banyak doakan dan berikan sokongan padu kat aku tuk terus habiskan belajar yg tggal berapa hari je ni lagi.... THANKS IBUUUUU THANKS ABAHHHH :) Anakmu ini sangat merinduimu sesangat sangat sangat!

oh ye! 2 hari lepas aku sibuk berkempen (final project aku) di UiTM Puncak Perdana, and guess what? SUCCESS!!! Alhamdulillah~ Kempen ni tentang Kempen Kesedaran penggunaan perkhidmatan Ladies Coach KTMB .. (alaaa,, yg komuter khas tuk wanita tu?) korang tau tak nih? :p Nie gambar aku nak share ngan korang.... PINK nye sangat CLASS okey? :p

 comey tak tudung merah tu? hik2~ ni antara student uitm puncak perdana yg menang games yg ktorang anjurkan, sedaya upaya gak nak menang t-shirt tu tau! limited edition, ada 100 jek! tahniah dik kerana menang! ;)

 Haha! yg ni memang lawak , classmate aku En Epet, kene denda nyanyi kat budak baju belang tu, then dia dengan sporting nye nyanyi lagi Ayu - VE tuk dak tu.. romantic gitu... ;)

Haaaa, ni dah abis event, gile muke semua berminyak2 dan kepenatan! huhu, tapi aku sangat enjoy dan SWEET MOMENT ni takkan aku lupa sampai bila2 ;)

No comments: