Friday, April 22, 2011

:: Exam Mode! FAINT! ::

Huarghhhhh! yay! saye suke exam sangat2! (tangan di bahu mata ke atas)
Satu AZAB esaimen yg tersangat2 AZAB telah pon reda hari ni...
SYUKUR SANGAT SANGAT SANGAT~ SYUKUR ALHAMDULILLAH~
aku berjaya siapkan ACADEMIC WRITING aku yg bagi aku SANGAT la SUSAH dan 
MENCABAR tu... Boleh jadi GILA buat bende ni wehhhhhhhh~
BERTAMBAH gila sebab dapat advisor (lecturer) yang tersangat la CEREWETnye!
huh~ nak macam ni la, nak macam tu la, itu boleh, ini tak boleh~ BLA BLA BLA
layankan saje NURIZZATY ZAKARIA!
Alhamdulillah, benda yang buat aku stress sehari2an aku ni dah pon berjaya disettlekan.
and guess what? SEMUA kawan2 lain perlu submit on 9 may, but my advisor soh hantar
on 22 April , okey? cam nak pingsan dah niiii..... 
TAPI BAGUS LAAAAA
SEBAB APE?
dah setel semua niiii, so, aku boleh ler focus 100% kat FINAL EXAM aku yg scary tu pulak :p
and GUESS WHAT lagi sekali?
sem ni memang la sangat gila sebab exam aku straight 3 paper wehhhhhhhh!!!
26 , 27 , 28 april weh! (gilokah?)
ini memang masanya untuk saye menelaah buku!
lepas tension kat belog jap~
oh ye, saya happy hari ni! kenape?
IBU saye datang KL jumpe saya hari ni :) *so suweet kan?*
saya sayang ibu dan abah saya lebih dari segala2nya
ibu tau saya sedang stress dengan exam, then, dia datang dan comfort saya di sini
buy me lots of makan sedap2 and make me smile :)
RINDU ABAHHHHHH! 
saye nak balik JB on 29april ni kerana saya rindu abah saye!
3 may ada exam lagi... erkkkkkk okbai~ nak sambung stadi~ 
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk =))

hadaaaaapi exam dengannnn SENYUMannnnn.... =))

2 comments:

namia cinta said...

testting ... dah ok ... boleh komen ...

Anonymous said...

gud luck bui bui....